Top

INFOLINIA - POŁĄCZENIA PRZYCHODZĄCE

CONTACT CENTER + CRM

 

to zaawansowanie narzędzie służące do zautomatyzowania
i usprawnienia procesu obsługi klientów dzwoniących do firmy

 

ZADZWOŃ TERAZ

Nasi konsultanci
odpowiedzą
na twoje pytania

042 299 41 14
042 299 41 42

Jak działa infolinia przychodząca? Kontakty od klientów wchodzą do wspólnej kolejki oczekującej na odebranie i nadawane im są priorytety, następnie kierowane są, według zdefiniowanych reguł.

Funkcjonalność:

  • możliwość integracji systemu Infolinii NOTOS-CC8 z innymi systemami i aplikacjami niezbędnymi do realizacji danego projektu np. rezerwacji biletów, usług, sprzedaży produktów, windykacji itp,
  • możliwość identyfikowania klienta po jego indywidualnym numerze ID (numer klienta, usługi itp.) i w pełni zautomatyzowanym procesie (IVR),
  • możliwość identyfikacji po numerze telefonu klienta,
  • możliwość identyfikacji po numerze dostępowym przydzielonym klientowi,
  • wbudowany system CRM do zarządzania Kampaniami i Infoliniami klientów,


SKALOWANIE
ELASTYCZNE

Połączenia przychodzące do telemarketerów kierowane są na podstawie wyboru przez klienta (np. tematu rozmowy, rodzaju usługi itp.):

  • zgodnie z kolejnością dodzwonienia się na Infolinię,
  • według określonych priorytetów zdefiniowanych wcześniej przez administratora systemu.

Telemarketer w momencie otrzymania połączenia, otrzymuje pełne dane klienta wraz z historią jego wcześniejszych kontaktów. W sytuacji, kiedy klient błędnie wybierze temat rozmowy, telemarketer ma możliwość przekazania rozmowy do innego działu lub innego telemarketera.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Do korzystania z systemu nie jest wymagany publiczny adres IP, dostęp do systemu nie jest ograniczony do jednego miejsca np. siedziby firmy. Możliwe jest zalogowanie do systemu z dowolnej lokalizacji np. poprzez internet mobilny.

Wymagania systemu:

  • Procesory: 1
  • Minimalna szybkość procesora: 300 MHz
  • Minimalna pamięć RAM: 128 MB
  • Minimalna wielkość dysku: 5GB
  • Karta graficzna zintegrowana
  • Minimalna rozdzielczość: 1024×768
  • Karta sieciowa: LAN 10/100 lub WiFi(b)
  • Słuchawki nagłowne: dowolny producent, model
  • System operacyjny: Windows (minimum XP Home) / Linux (dowolna dystrybucja ze środowiskiem graficznym) / Mac OS X / Solaris
 

Innowacyjne oprogramowanie CONTACT CENTER NOTOS CC-8

Jest przeznaczony do obsługi połączeń przychodzących, ale kiedy jest potrzeba możesz skorzystać z funkcji przychodzącej lub mieszanej



VNCS

ul. Przędzalniana 127
93-286 Łódź

NIP: 7272788419
REGON: 101550550

info@e-pbx.pl

(42) 299 41 14
(42) 299 41 42





Program Partnerski:

program.partnerski@e-pbx.pl

Dział techniczny:

tech@e-pbx.pl

Skontaktuj się z nami

Nasi konsultanci oddzwonią
w ciągu kilknastu minut