Top



Pełna funkcjonalność systemu




ZADZWOŃ TERAZ

Nasi konsultanci
odpowiedzą
na twoje pytania

42 299 41 14
42 299 41 42

FUNKCJONALNOŚĆ SYSTEMU

GRUPOWANIE

możliwość grupowania telemarketerów w TEAMY I GRUPY, definiowanie i zarządzanie kontami poszczególnych telemarketerów, wysyłanie wiadomości do grupy lub telemarketerów.

RAPORTOWANIE

raportowanie pozwala na ocenę i rozliczenie czasu pracy, sprzedaży.......

STATYSTYKI

liczba wykonanych, odebranych, połączeń, czasu rozmowy, sprzedaży produktów w odniesieniu do telemarketerów, grupy .



MONITOROWANIE

monitorowanie w czasie rzeczywistym telemarketerów i postępu realizacji kampanii.

DEFINIOWANIE KAMPANII

możliwość realizacji jednocześnie nieograniczonej liczby kampanii, podgląd zrealizowanych kampanii, tworzenie, edytowanie i usuwanie określonego typu kampanii

OPCJE

skrypter rozmów, nagrywanie i udostępnianie nagranych rozmów, definiowanie czarnej listy, słuchanie rozmów w czasie ich trwania, automatyczna identyfikacja klienta



OPERATOR

definiowanie operatora

CZAT, E-MAIL, SMS, FAX

.....

ROZPOZNAWANIE FAXÓW I AUTOMATYCZNEJ SEKRETARKI

.....

  • możliwość integracji systemu z innymi systemami i aplikacjami niezbędnymi do realizacji danego projektu
  • możliwość realizacji jednocześnie nieograniczonej ilości Kampanii i grupowania telemarketerów w Teamy i Grupy
  • definiowanie i zarządzanie kontami poszczególnych telemarketerów,
  • skrypter rozmów – przygotowanie treści rozmowy
  • monitorowanie w czasie rzeczywistym pracy telemarketerów i postępu realizacji kampanii
  • podgląd zrealizowanych i zarchiwizowanych kampanii
  • słuchanie rozmów w trakcie ich trwania oraz udzielanie pomocy telemarketerowi w czasie rozmowy z klientem, nadzór pracy telemarketera, sprawdzanie kompetencji i prawidłowej obsługi klienta, możliwość przejęcia rozmowy przez telemarketra
  • tworzenie, edytowanie i usuwanie kampanii
  • eksportowanie/importowanie bazy kontaktów
  • definiowanie operatora/urządzenia (operator stacjonarny, operator VoIP, operator GSM), przez którego mają być realizowane połączenia dla danej kampanii
  • określenie typu kampanii: np windykacja, sprzedaż bezpośrednia (umawianie, domawianie, potwierdzanie), badania rynku itp.
  • statystyki (liczba wykonanych/odebranych połączeń, czasu rozmowy, sprzedaży produktów itp.) w odniesieniu do telemarketera, wybranej kampanii itp.
  • nagrywanie i udostępnianie nagranych rozmów (dowolny format nazwy pliku i dźwięku – WAV, MP3)
  • raportowanie pozwalające na ocenę i rozliczenie czasu pracy, sprzedaży telemarketera
  • wysyłanie wiadomości do telemarketera lub grupy (ocena rozmowy, informacja o zmianie kampanii, szkolenia)
  • możliwość wysłania do klienta wiadomości: e-mail, sms, fax
  • możliwość blokowania wybranych grup rekordów w aktywnej kampanii
  • definiowanie czarnej listy (lista numerów blokowanych, do których system nie będzie dzwonił)
  • dostęp i zarządzanie systemem z każdego miejsca z dostępem do internetu poprzez smartfon/tablet/laptop
  • wysyłanie wiadomości do telemarketera lub grupy (ocena rozmowy, informacja o zmianie kampanii, szkolenia)
  • kontakt ponowny – możliwość zadzwonienia do klienta w terminie zdefiniowanym przez konsultanta i dostęp do historii rekordu
  • CRM – budowanie wiedzy o kliencie poprzez tworzenie historii kontaktów z klientem, możliwość tworzenia baz danych klientów
  • wielonumerowość – funkcja przydatna w sytuacji, kiedy klient, z którym kontaktuje się telemarketer, posiada więcej niż jeden numer telefonu
  • automatyczna identyfikacja klienta – system prezentuje dane, historię kontaktów na pulpicie telemarketra
  • automatyczna rejestracja kontaktu – po zakończeniu rozmowy system generuje zapis i przekazuje do dalszego kontaktu ze wszystkimi informacjami (danymi klienta) np. do działu handlowego
  • rozpoznawanie faksów i automatycznej sekretarki
  • automatyczne adresowanie kopert
  • raportowanie czasu pracy telemarketera

VNCS

ul. Przędzalniana 127
93-286 Łódź

NIP: 7272788419
REGON: 101550550

info@e-pbx.pl

(42) 299 41 14
(42) 299 41 42





Program Partnerski:

program.partnerski@e-pbx.pl

Dział techniczny:

tech@e-pbx.pl

Skontaktuj się z nami

Nasi konsultanci oddzwonią
w ciągu kilknastu minut