Top

POŁĄCZENIA WYCHODZĄCE
PREDICTIVE
CALL CENTER NOTOS CC-8

To najszybszy i najprostszy sposób na zwiększenie sprzedaży

 

ZADZWOŃ TERAZ

Nasi konsultanci
odpowiedzą
na twoje pytania

42 299 41 14
42 299 41 42

PREDYKTYWNY SYSTEM CALL CENTER NOTOS CC-8 to system, którego celem jest zapewnienie rozmowy dla wszystkich pracujących konsultantów.

Na podstawie przeprowadzonej analizy, system predyktywny sam dąży do tego, aby wszyscy konsultanci prowadzili rozmowę. Zaletą takiego rozwiązania jest optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich, co pozwala na znaczną redukcję kosztów.

Proces predyktywności jest realizowany w oparciu o analizę:

  • pracy konsultantów (ilość konsultantów zalogowanych do systemu, prowadzących rozmowę, wolnych, blokowanych do realizacji innych zadań).
  • bazy numerów (procentowo liczba połączeń odebranych, nieodebranych, błędnych, czasowo niedostępnych),
  • dostępności zasobów (ilość dostępnych linii, kanałów rozmownych, przepustowość łącza internetowego).

Administrator systemu ma możliwość sterowania trybem predyktywnym, by dostosować obciążenie telemarketingu (czas oczekiwania na rozmowę) do charakterystyki realizowanych kampanii.



Tryby pracy systemu wychodzącego  NOTOS-CC8 Call Center:

Progressive dialling - system generuje połączenia indywidualnie dla podłączonych konsultantów. Do przetworzenia rekordu przez konsultanta trafiają tylko połączenia odebrane. O  nie odebranych połączenia konsultant jest tylko informowany. Tryb ten jest trybem automatycznym jednak w przeciwieństwie do Predictive połączenia z numerami bazy generowane są sekwencyjnie. Tego rodzaju działanie nie jest narażone na sytuację w której odebrane połączenie nie może być przekazane do konsultanta gdyż ten jest aktualnie zajęty. Tryb ten może być wykorzystywany np. do potwierdzeń dla umówień z kampanii dzwonionej w trybie Predictive.

Agent Master - podobnie jak w trybie Progressive dialling połączenia z numerami generowane są sekwencyjnie . Różnica polega na tym że do kontroli konsultanta trafiają zarówno połączenia odebrane jak i nie odebrane.

Overview - w trybie tym system nie wykonuje automatycznie połączeń. Następuje tylko automatyczne przeglądanie rekordów z możliwości ręcznego wykonania połączenia przez wywołanie odpowiedniej akcji z poziomu konsultanta.


 

CRM
SYSTEM
MODUŁOWY

 
  • Rejestr Sprzedaży ? z systemu można pobrać historię wykonywanych transakcji, a transakcje przypisać do konkretnego klienta lub grupy,
  • zarządzanie zadaniami i archiwizacja informacji o zaplanowanych i umówionych spotkaniach,
  • obsługę po sprzedażową,
  • zarządzanie klientami ? system gromadzi informacje o klientach, takie jak nazwa firmy, dane teleadresowe,
  • osoba kontaktowa itp. które można grupować w jednym miejscu oraz segmentować według wybranych kryteriów,
  • raportowanie ? system umożliwia generowanie raportów i ewidencję wykonywanych działań.



FUNKCJONALNOŚĆ SYSTEMU

GRUPOWANIE

możliwość grupowania telemarketerów w TEAMY I GRUPY, definiowanie i zarządzanie kontami poszczególnych telemarketerów, wysyłanie wiadomości do grupy lub telemarketera.

 

RAPORTOWANIE

raportowanie pozwala na ocenę i rozliczenie czasu pracy, sprzedaży itp.

STATYSTYKI

liczba wykonanych, odebranych, połączeń, czasu rozmowy, sprzedaży produktów w odniesieniu do telemarketerów, grupy.
.

 

MONITOROWANIE

monitorowanie w czasie rzeczywistym telemarketerów i postępu realizacji kampanii.

 

DEFINIOWANIE KAMPANII

możliwość realizacji jednocześnie nieograniczonej liczby kampanii, podgląd zrealizowanych kampanii, tworzenie, edytowanie i usuwanie określonego typu kampanii.

OPCJE

skrypter rozmów, nagrywanie i udostępnianie nagranych rozmów, definiowanie czarnej listy, słuchanie rozmów w czasie ich trwania, automatyczna identyfikacja klienta.

 

OPERATOR

definiowanie operatora

CZAT, E-MAIL, SMS, FAX

.....

ROZPOZNAWANIE FAXÓW I AUTOMATYCZNEJ SEKRETARKI

 

.....

SKALOWALNE NIEZAWODNE OPROGRAMOWANIE SPRAWDZA SIĘ W:

  • biurach nieruchomości
  • prowadzeniu windykacji
  • w ankietowaniu
  • generowaniu leadów
  • w sprzedaży produktów np: telekomunikacji, RTV
  • multiagencjach
  • firmach ubezpieczeniowych

 

REALIZACJA POŁĄCZEŃ ? OPERATOR

System może realizować połączenia przez:

  • VoIP (SIP Trunk) Internet,
  • trakty E1 operator stacjonarny,
  • gateway (Brama GSM), karta SIM ? może być wyniesiona (skolokowana u operatora VNCS) lub u klienta w siedzibie firmy ? wówczas nie jest wymagane łącze internetowe.

VNCS

ul. Przędzalniana 127
93-286 Łódź

NIP: 7272788419
REGON: 101550550

info@e-pbx.pl

(42) 299 41 14
(42) 299 41 42





Program Partnerski:

program.partnerski@e-pbx.pl

Dział techniczny:

tech@e-pbx.pl

Skontaktuj się z nami

Nasi konsultanci oddzwonią
w ciągu kilknastu minut