Top

PLATFORMA NOTOS CC-8
TO NOWATORSKIE ROZWIĄZANIE
W TELEKOMUNIKACJI

Jako jedyna firma w Polsce świadczymy usługi na
Platformie NOTOS CC-8. Nie korzystamy z oprogramowania
Open Source Asterisk.

ZADZWOŃ TERAZ

Nasi konsultanci
odpowiedzą
na twoje pytania

042 299 41 14
042 299 41 42

PLATFORMA NOTOS CC-8
TO NOWATORSKIE ROZWIĄZANIE
W TELEKOMUNIKACJI

Jako jedyna firma w Polsce świadczymy usługi na Platformie NOTOS CC-8. Nie korzystamy z oprogramowania Open Source Asterisk.

Realizowanie połączeń na PLATFORMIE odbywa się z wykorzystaniem protokołu SIPS (SIP security) i SRTP (Secure Real-time Transport Protocol). Zaszyfrowany strumień dźwięku/obrazu i sygnalizacji od telefonu do PLATFORMY NOTOS i od PLATFORMY do urządzenia końcowego (telefonu, centrali telefonicznej lub terminalu ATA) gwarantuje poufność informacji. Nie ma możliwości zewnętrznego podsłuchania czy rejestracji połączeń.

BEZPIECZEŃSTWO POŁĄCZEŃ

To szczególnie ważne zagadnienie w kontekście wykorzystywania Telefonii IP do prowadzenia rozmów biznesowych. Platforma NOTOS wykorzystuje protokół SIPS/SIP over SSL/TLSS I SRTP/Secure Real-time (Transport Protocol) oraz zaawansowane mechanizmy i algorytmy autentykacji GWARANTUJĄC BEZPIECZEŃSTWO REALIZOWANYCH POŁĄCZEŃ

 
 

MOBILNOŚĆ W BIZNESIE

Mobilność zapewnia funkcjonowanie telefonii IP wewnątrz firmy. Przedstawiciele firmy mogą swobodnie podróżować, a wyposażeni w telefon IP lub telefon komórkowy z możliwością korzystania z funkcji VOIP mogą korzystać z telefonii firmowej w dowolnym momencie z dowolnego miejsca na świecie, również w ramach dostępu do sieci 3G.

 

PLATFORMA NOTOS CC-8
TO MIĘDZY INNYMI

  • obsługa wszystkich rodzajów łączy miejskich (analogowych, cyfrowych ISDN – BRA, cyfrowych PRA, GSM, VoIP),
  • obsługa wszystkich rodzajów telefonów wewnętrznych (VoIP, analogowych, ISDN),
  • praktycznie nieograniczona możliwość rozbudowy o dodatkowe linie telefoniczne,
  • nielimitowana ilość równoczesnych połączeń VoIP (jest to uzależnione jedynie od przepustowości łącza internetowego oraz konfiguracji centrali),
  • nieograniczona ilość abonentów wewnętrznych (podłączenie nowych linii wewnętrznych nie wymaga rozbudowy centrali o drogie karty, wystarczy kupić jedynie aparaty telefoniczne IP),
  • obsługa nowoczesnych aparatów VoIP z całą funkcjonalnością (zarówno przewodowych jak i bezprzewodowych),
  • możliwość podłączenia komputera z zainstalowanym programem softphone jako abonenta wewnętrznego,
  • możliwość podłączenia telefonu komórkowego z zainstalowanym klientem SIP jako abonenta wewnętrznego (Nokia, Android, iPhone),
  • możliwość prowadzenia konferencji wielostronnych z abonentami zewnętrznymi,
  • obsługa kolejek (IVR kolejka – centrala informuje osobę dzwoniącą, które miejsce zajmuje w kolejce do konsultanta),
  • możliwość podłączenia aparatów zdalnych jako wewnętrznych abonentów centrali (przykładowo, podłączenie aparatu zdalnego jako numeru wewnętrznego pozwala na traktowanie abonenta pracującego w innej lokalizacji jako abonenta wewnętrznego centrali. Dzwoni się do niego na zwykły nr wewnętrzny, np. 25, można do niego i od niego przełączać rozmowy, lub np. ustawić tryby czasowe pozwalające na automatycznie przekazywanie rozmów do abonenta zewnętrznego w określonych godzinach lub datach),
  • brak wymaganej dodatkowej instalacji kablowej poza siecią komputerową (pozwala to np. na podłączenie dodatkowych aparatów w każdym miejscu, gdzie jest gniazdko komputerowe, a nie było przewidziane gniazdko telefoniczne. Telefony mają wbudowany bridge, co umożliwia podłączenie telefonu do gniazdka w ścianie, a komputera do telefonu,
  • serwer faksów (faksy przychodzące mogą być odbierane przez centrale i wysyłane na adres poczty elektronicznej. Pozwala to także na prowadzenie dokumentacji faksów przychodzących),
  • IVR – wielopoziomowa zapowiedź głosowa (centrala przy odebraniu połączenia może przełączać do wybranego działu a w dziale do pracownika. Przykładowa zapowiedź: „Proszę wybrać nr wewnętrzny lub poczekać na zgłoszenie się operatora: Sekretariat 21, Księgowość 29, Dział Serwisu 22”. Jeżeli dzwoniący nic nie wybierze, odezwie się telefon wewnętrzny w sekretariacie. Po wybraniu 22 może pojawić się kolejna zapowiedź, np. „Dział Oprogramowania 23, Dział Sprzętu 24”. Pozwala to na zautomatyzowanie symulacji sekretariatu bez obciążania pracowników przełączaniem rozmów),
  • obsługa numerów DDI (każdy numer wewnętrzny może mieć bezpośredni numer zewnętrzny, pozwala to także na odbieranie bezpośrednich połączeń bez pośrednictwa sekretariatu. Można wtedy zamieścić na stronie internetowej numery telefonów bezpośrednio do działów lub pracowników),
  • centrala pozwala na nagrywanie rozmów (nagrywanie może odbywać się po zapowiedzi słownej, np. „W celu polepszenia jakości obsługi rozmowy przychodzące mogą być nagrywane”. Na wybranych numerach wewnętrznych można prowadzić archiwizację rozmów, a w trakcie przeglądania billingów na komputerze odtwarzać zapis rozmów),
  • funkcja LCR, czyli automatyczny wybór najtańszej drogi wychodzącej,
  • automatyczna synchronizacja z serwerem czasu (ma to duże znaczenie przy ustawianiu trybów pracy),
  • funkcjonalność serwera plików dla Windows (nielimitowana ilość równoczesnych użytkowników, pełne nadawanie praw dostępu dla użytkowników),
  • polskie komunikaty głosowe,
  • obsługa transmisji obrazu,

Każdy z naszych klientów ma przydzielonego indywidualnego doradcę, który w każdej chwili służy pomocą w rozwiązywaniu problemów i uruchamianiu usługi. Dla każdego klienta stosujemy indywidualne rozwiązanie.


VNCS

ul. Przędzalniana 127
93-286 Łódź

NIP: 7272788419
REGON: 101550550

info@e-pbx.pl

(42) 299 41 14
(42) 299 41 42





Program Partnerski:

program.partnerski@e-pbx.pl

Dział techniczny:

tech@e-pbx.pl

Skontaktuj się z nami

Nasi konsultanci oddzwonią
w ciągu kilknastu minut