System został stworzony przy współpracy z osobami niewidomymi, dzięki czemu posiada szereg udogodnień i funkcjonalności uwzględniających specyfikę ich pracy. Ma pełną funkcjonalność Systemu NOTOS-CC8 i jest przystosowany do pracy dla osób niewidomych i niedowidzących. System współpracuje z aplikacjami, które mają wsparcie dla technologii Microsoft Active Accessibility i Java Access Bridge.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE

Do korzystania z systemu nie jest wymagany publiczny adres IP, dostęp do systemu nie jest ograniczony do jednego miejsca np. siedziby firmy. Możliwe jest zalogowanie do systemu z dowolnej lokalizacji np. poprzez internet mobilny.

Wymagania systemu NOTOS-CC8 Call Center:

  • Procesory: 1
  • Minimalna szybkość procesora: 300 MHz
  • Minimalna pamięć RAM: 128 MB
  • Minimalna wielkość dysku: 5GB
  • Karta graficzna zintegrowana
  • Minimalna rozdzielczość: 1024×768
  • Karta sieciowa: LAN 10/100 lub WiFi(b)
  • Słuchawki nagłowne: dowolny producent, model
  • System operacyjny: Windows (minimum XP Home) / Linux (dowolna dystrybucja ze środowiskiem graficznym) / Mac OS X / Solaris