- możliwość integracji systemu z innymi systemami i aplikacjami niezbędnymi do realizacji danego projektu
- możliwość realizacji jednocześnie nieograniczonej ilości Kampanii i grupowania telemarketerów w Teamy i Grupy
- definiowanie i zarządzanie kontami poszczególnych telemarketerów,
- skrypter rozmów ? przygotowanie treści rozmowy
- monitorowanie w czasie rzeczywistym pracy telemarketerów i postępu realizacji kampanii
- podgląd zrealizowanych i zarchiwizowanych kampanii
- słuchanie rozmów w trakcie ich trwania oraz udzielanie pomocy telemarketerowi w czasie rozmowy z klientem, nadzór pracy telemarketera, sprawdzanie kompetencji i prawidłowej obsługi klienta, możliwość przejęcia rozmowy przez telemarketra
- tworzenie, edytowanie i usuwanie kampanii
- eksportowanie/importowanie bazy kontaktów
- definiowanie operatora/urządzenia (operator stacjonarny, operator VoIP, operator GSM), przez którego mają być realizowane połączenia dla danej kampanii
- określenie typu kampanii: np windykacja, sprzedaż bezpośrednia (umawianie, domawianie, potwierdzanie), badania rynku itp.
- statystyki (liczba wykonanych/odebranych połączeń, czasu rozmowy, sprzedaży produktów itp.) w odniesieniu do telemarketera, wybranej kampanii itp.
- nagrywanie i udostępnianie nagranych rozmów (dowolny format nazwy pliku i dźwięku ? WAV, MP3)
- raportowanie pozwalające na ocenę i rozliczenie czasu pracy, sprzedaży telemarketera
- wysyłanie wiadomości do telemarketera lub grupy (ocena rozmowy, informacja o zmianie kampanii, szkolenia)
- możliwość wysłania do klienta wiadomości: e-mail, sms, fax
- możliwość blokowania wybranych grup rekordów w aktywnej kampanii
- definiowanie czarnej listy (lista numerów blokowanych, do których system nie będzie dzwonił)
- dostęp i zarządzanie systemem z każdego miejsca z dostępem do internetu poprzez smartfon/tablet/laptop
- wysyłanie wiadomości do telemarketera lub grupy (ocena rozmowy, informacja o zmianie kampanii, szkolenia)
- kontakt ponowny ? możliwość zadzwonienia do klienta w terminie zdefiniowanym przez konsultanta i dostęp do historii rekordu
- CRM ? budowanie wiedzy o kliencie poprzez tworzenie historii kontaktów z klientem, możliwość tworzenia baz danych klientów
- wielonumerowość ? funkcja przydatna w sytuacji, kiedy klient, z którym kontaktuje się telemarketer, posiada więcej niż jeden numer telefonu
- automatyczna identyfikacja klienta ? system prezentuje dane, historię kontaktów na pulpicie telemarketra
- automatyczna rejestracja kontaktu ? po zakończeniu rozmowy system generuje zapis i przekazuje do dalszego kontaktu ze wszystkimi informacjami (danymi klienta) np. do działu handlowego
- rozpoznawanie faksów i automatycznej sekretarki
- automatyczne adresowanie kopert
- raportowanie czasu pracy telemarketera