PREDYKTYWNY SYSTEM CALL CENTER NOTOS CC-8 to system, którego celem jest zapewnienie rozmowy dla wszystkich pracujących konsultantów.
Na podstawie przeprowadzonej analizy, system predyktywny sam dąży do tego, aby wszyscy konsultanci prowadzili rozmowę. Zaletą takiego rozwiązania jest optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich, co pozwala na znaczną redukcję kosztów.
Proces predyktywności jest realizowany w oparciu o analizę:
- pracy konsultantów (ilość konsultantów zalogowanych do systemu, prowadzących rozmowę, wolnych, blokowanych do realizacji innych zadań).
- bazy numerów (procentowo liczba połączeń odebranych, nieodebranych, błędnych, czasowo niedostępnych),
- dostępności zasobów (ilość dostępnych linii, kanałów rozmownych, przepustowość łącza internetowego).
Administrator systemu ma możliwość sterowania trybem predyktywnym, by dostosować obciążenie telemarketingu (czas oczekiwania na rozmowę) do charakterystyki realizowanych kampanii.