Top


SPECJALIZUJEMY SIĘ
W OBSŁUDZE KLIENTÓW BIZNESOWYCH


Wdrażamy rozwiązania telekomunikacyjne oparte na telefonii IP


ZADZWOŃ TERAZ

Nasi konsultanci
odpowiedzą
na twoje pytania

42 299 41 14
42 299 41 42

Nasze doświadczenie w tym obszarze pozwala oferować efektywną obsługę procesów biznesowych. Możemy zaprojektować, dostarczyć i wdrożyć system teleinformatyczny oparty na własnych rozwiązaniach i indywidualnie dopasowany do potrzeb klienta.

Partnerstwo

Klient Voice Network Communication Systems jest traktowany jako równorzędny partner, któremu proponujemy najdogodniejsze dla niego rozwiązania. Przedstawiamy zawsze kilka wariantów rozwiązań a oferta jest dostosowywana do jego własnych potrzeb. Podstawą działalności VNCS są partnerskie stosunki z klientem na etapie przygotowania oferty oraz realizacji całego projektu.

Systematycznie tworzymy i rozszerzamy zakres usług opartych o Platformę NOTOS co pozwala oferować naszym klientom zaawansowane i elastyczne standardy komunikacji w biznesie. Wprowadzamy nowe rozwiązania technologiczne i logistyczne przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa.

Innowacyjność

 

Profesjonalizm
i najwyższa jakość

Duże doświadczenie, profesjonalizm i pasja tworzą bazę działalności Voice Network Communication Systems. Sprawna i kompetentna obsługa klientów sprawia, że czas realizacji każdego projektu ograniczony jest do minimum.

 

Współpraca

Oferujemy możliwość współpracy w zakresie wdrażania usług Call Center, Contact Center, Wirtualnych Central e-PBX i dystrybucji usług Telefonii IP.

Proponujemy Państwu współpracę w oparciu o wybraną przez Państwa formę współpracy ? reselerską lub partnerską. Współpraca reselerska pozwoli Państwu na samodzielne kształtowanie polityki cenowej wobec swoich odbiorców. Współpraca partnerska to sprzedaż naszych usług na zasadach określonych przez VNCS.

Oferujemy:

  • możliwość oferowania usług telekomunikacyjnych pod własną marką
  • kompleksowe wsparcie we wdrażaniu usług Call Center, Contact Center, Wirtualnych Central IP-PBX
  • kompleksowe wsparcie we wdrażaniu usług telefonii IP z opracowaniem projektu wdrożeniowego i pomoc w wyborze sprzętu
  • gotowy system CRM do zarządzania klientami i usługami
  • panel użytkownika do samodzielnego zarządzania swoimi usługami przez klienta końcowego

Wyznaczoną przez Państwa osobę przeszkolimy technicznie w zakresie pozwalającym jej na późniejsze, samodzielne rozwiązywanie bieżących problemów. Osoba przeszkolona będzie miała kontakt do wyznaczonego przez nas opiekuna technicznego.

VNCS

ul. Przędzalniana 127
93-286 Łódź

NIP: 7272788419
REGON: 101550550

info@e-pbx.pl

(42) 299 41 14
(42) 299 41 42





Program Partnerski:

program.partnerski@e-pbx.pl

Dział techniczny:

tech@e-pbx.pl

Skontaktuj się z nami

Nasi konsultanci oddzwonią
w ciągu kilknastu minut